Pembaca Tegar!!!, Jangan Lupa Follow ;-)

07 Julai 2010

Tag daripada cHa cHa

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?

FaRiS FGR
*berdasarkan nama saya



2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ? 

www.fgr.frenzyfm.my

 *guna nama sendiri & link simple dan mudah diingati



3. Apakah method dalam penulisan anda ? 
*kehidupan harian
*nasihat
*info2 harian



4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ? 
*setakat skg ni x pernah lg la.....



5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ? 
*rasanya xde kot sbb dorg x tau pasal blog2 ni



6. Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ? 
* tak kisah pn sbb saya mmg x pndai nk hias blog bg cantik2...



7. Bilakah anda mempunyai blog ? 

*penghujung tahun 2009 



8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ? 
*tak ingat lak.....chacha kot



9. Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ? 
*buat2 x dgr, rupanya ada org amik tau gak pasal diri sy ni...hahaha



10. 10 orang seterusnya untuk di-tag . 
*sape erk? nape la kasi soalan susah2 ni....
1. org yg membaca entry ni
2. org yg dlm hati ckp "tah pape je fgr ni jwb soalan"
3. kepada yg sayang saya
4. kepada yg ckp saya perasan
5. kepada yg cakap saya gatal
6. adik2 manis 
7. abg2 hensem
8. nenek2 yg bce bukak blog ni ( klu ada la)
9. kepada yg x mndi lg
10. kepada dak2 frenzy

thanks to adik tasha sbb kasi tag ni,,,hihi

1 ulasan:

Far AcRoss HavOc berkata...

adik2 manis tu aku la kan faris...
!wee